Organizacja spotkania z rodzicami uczniów „Marynki” w dniu 8 września 2022 r.
- przez
- Admin
17.00 – spotkanie dyrekcji szkoły i wychowawców z rodzicami uczniów klas I w auli szkolnej
18.00 – spotkanie rodziców z wychowawcami klas w szkole wg następującego porządku:
KLASA 1 A SALA 106 WYCH. mgr Bogusława Hofa
KLASA 1 B SALA 114 WYCH. mgr Jolanta Błach
KLASA 1 C SALA 6 WYCH. mgr Kinga Mischke
KLASA 1 F SALA 17 WYCH. mgr Katarzyna Zawodni - Żychlińska
KLASA 1 G SALA 14 WYCH. mgr Izabela Kilon
KLASA 2 A SALA 113 WYCH. mgr Agnieszka Kuc
KLASA 2 C SALA aula WYCH. mgr Paweł Kurczewski
KLASA 2 D SALA 107 WYCH. mgr Paweł Przybylski
KLASA 2 F SALA 5 WYCH. mgr Piotr Berda
KLASA 2 I SALA 109 WYCH. mgr Katarzyna Matuszak
KLASA 3 A SALA 110 WYCH. mgr Przemysław Bandel
KLASA 3 C SALA 12 WYCH. dr Krzysztof Nowakowski
KLASA 3 D SALA 111 WYCH. mgr Milena Jankowska
KLASA 3 E SALA 13 WYCH. mgr Łukasz Raczkowski
KLASA 3 F SALA 11 WYCH. mgr Beata Gębarowska
KLASA 3 H SALA 2 WYCH. mgr Anna Mrula
KLASA 4 A SALA 112 WYCH. mgr Ireneusz Okoń
KLASA 4 C SALA 1 WYCH. mgr Hanna Skrzypczak
KLASA 4 F SALA 16 WYCH. mgr Edyta Sidor - Banaszek
KLASA 4 G SALA 4 WYCH. mgr Anna Domaradzka
ok. 19.00 – spotkanie sprawozdawczo-wyborcze Rady Rodziców w auli szkolnej z udziałem prezydium Rady Rodziców oraz przedstawicieli wszystkich klas (tzw. trójki klasowe)
Organizacja rozpoczęcia roku szkolnego 2022-2023
- przez
- Dyrektor
1 września 2022 r. (czwartek) – uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego 2022-2023
9.00 – msza św. w kościele oo. Franciszkanów z udziałem pocztu sztandarowego
10.00 – uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego w auli szkolnej (dyrekcja szkoły, poczet sztandarowy oraz uczniowie klas I i nauczyciele).
11.00 – spotkanie uczniów klas I ze swoimi wychowawcami wg planu:
1 A (wych. mgr Bogusława Hofa) – sala 106
1 B (wych. mgr Jolanta Błach) – sala 114
1 C (wych. mgr Kinga Mischke) – sala 6
1 F (wych. mgr Katarzyna Zawodni-Żychlińska) – sala 17
1 G (wych. mgr Izabela Kilon) – sala 14
11.00 – pokaz filmu klasy 3H dla uczniów klas II-IV w auli (z wychowawcami)
11.20 – spotkanie uczniów klas II-IV ze swoimi wychowawcami wg planu:
2 A (wych. mgr Agnieszka Kuc) – sala 113
2 C (wych. mgr Paweł Kurczewski) – aula szkolna
2 D (wych. mgr Paweł Przybylski) – sala 107
2 F (wych. mgr Piotr Berda) – sala 5
2 I (wych. mgr Katarzyna Matuszak) – sala 109
3 A (wych. mgr Przemysław Bandel) – sala 110
3 C (wych. dr Krzysztof Nowakowski) – sala 12
3 D (wych. mgr Milena Jankowska) – sala 111
3 E (wych. mgr Łukasz Raczkowski) – sala 13
3 F (wych. mgr Beata Gębarowska) – sala 11
3 H (wych. mgr Anna Mrula) – sala 2
4 A (wych. mgr Ireneusz Okoń) – sala 112
4 C (wych. mgr Hanna Skrzypczak) – sala 1
4 F (wych. mgr Edyta Sidor - Banaszek) – sala 16
4 G (wych. mgr Anna Domaradzka) – sala 4
Zmiana ilości wolnych miejsc w II naborze
- przez
- Dyrektor
W związku z decyzją władz miasta Poznania z dnia 3 sierpnia 2022 r. podnoszącą limit uczniów w klasach pierwszych (z 28 do 30 osób) zmianie uległa też ilość miejsc wolnych w Liceum św. Marii Magdaleny w tzw. II naborze z 5 do 15.
Oznacza to, że ilość wolnych miejsc przedstawia się następująco:
klasa 1A (humanistyczna) – 3 wolne miejsca
klasa 1B (humanistyczna) – 2 wolne miejsca
klasa 1C (mat-biol-chem) – 3 wolne miejsca
klasa 1F (mat-fiz) – 3 wolne miejsca
klasa 1G (mat-geo) – 4 wolne miejsca.
Przypominam, że kandydaci zainteresowani tymi miejscami powinni złożyć stosowny wniosek oraz kserokopie świadectwa ukończenia SP i wyniki testów ósmoklasisty do piątku, 5 sierpnia 2022 r.
Jerzy Sokół, dyrektor szkoły
Drugi nabór w LOMM - 2 sierpnia 2022 r.
- przez
- Admin
Wydawanie wyników egzaminów – matura 2022 r.
- przez
- Dyrektor
We wtorek, 5 lipca 2022 r. o godz. 12.00 absolwenci Liceum św. Marii Magdaleny (lub ich pełnomocnicy, mający stosowne upoważnienie) będą mogli odbierać wyniki tegorocznych egzaminów maturalnych.
Zaświadczenia o wynikach egzaminów maturalnych wydawane będą przez wychowawców klas wg następującego porządku:
klasa 3g A (wych. p. prof. Jolanta Błach) – sala 114
klasa 3g C (wych. p. prof. Kinga Mischke) – sala 6
klasa 3g F (wych. p. prof. Katarzyna Zawodni–Żychlińska) – sala 17
klasa 3g G (wych. p. prof. Izabela Kilon) – sala 109
Zaświadczenia o wynikach egzaminów maturalnych dla absolwentów z poprzednich lat wydawane będą w sekretariacie przez p. Marię Bieńkowską (sekretarza szkoły).
Jerzy Sokół, dyrektor szkoły