Z radością informujemy, że do etapu okręgowego zakwalifikowały się trzy uczennice: Łucja Barwińska i Zofia Weiss z klasy 2F oraz Dominika Łopatka z klasy 3F. 
W dniu 10 listopada uczniowie klasy 3D i 2F uczestniczyli w wycieczce do Warszawy. Podczas pobytu udali się na Grób Nieznanego Żołnierza, gdzie złożyli pamiątkowe znicze w biało-czerwonych barwach. Mieli również okazję zwiedzić czasową wystawę prac Picasso w Muzeum Narodowym oraz stałą ekspozycję z dziełami najwybitniejszych polskich artystów.

W dniu 10.11.2023r. odbyła się w Naszej Szkole uroczystść z okazji 105 rocznicy odzyskania Niepodległości przez Polskę. Uroczystość odbyła się w trzech turach, aby mogła w niej brać udział młodzież z całej szkoły. Podczas uroczystości wspólnie z chórem szkolnym śpiewaliśmy pieśni patriotyczne aby cieszyć się z danej Nam Niepodległości. W uroczystościach uczestniczyli przedstawiciele Polonusów, którzy byli na XIII Światowym Zlocie Młodzieży Polonijnej w Poznaniu.

Zachęcamy wszystkich do dalszego świętowania jutro w Poznaniu i całej Wielkopolsce.

30 dnia października, jak co roku, odbył się w Marynce koncert zaduszkowy. Motywem przewodnim spektaklu były rozważania o śmierci - MEDITATIO MORTIS.

W zaduszkowych klimatach, w blasku świec, mogliśmy wysłuchać wielu utworów wokalnych i instrumentalnych, w tym wybitnych kompozycji F. Chopina i L. van Beethovena, a także znanych dzieł polskiej oraz zagranicznej sceny muzycznej. Opiekę nad projektem sprawowała Pani Profesor Jolanta Błach. Publiczność przybyła jak zawsze tłumnie, a marynkowi artyści, wspierani przez absolwentów oraz chór szkolny, zostali nagrodzeni gromkimi brawami. Dziękujemy serdecznie wszystkim osobom zaangażowanym w organizację koncertu. Wrócimy za rok!

W dniach 24 i 25 października odbyła się wycieczka dydaktyczna "Śladami Lutra". W zajęciach outdoorowych uczestniczyła młodzież z klas 2A i 2G pod opieką p. prof. Pawła Kurczewskiego, p. prof. Ewy Wąsik i p. prof. Bogusławy Hofy. Zajęcia odbyły się w Wittembergii, Eisleben, Eisenach oraz w zamku w Wartburgu i wpłynęły na zwiększenie efektywności nauczania, bazując na osobistym doświadczaniu historii przez uczniów.